Onze klas 4A

Onze klas 4A

Over mij

Mijn foto
Ik ben getrouwd met Wim. Ik heb 2 kinderen, Sarah en Eli. Het vierde leerjaar vind ik een zalige leeftijd. Mijn hobby's zijn fotografie, tafeltennis, lezen, reizen, fietsen en wandelen. Ik hou van de bergen, de Provence, Italië, Portugal en Engeland.

zondag 3 oktober 2021

Knutselen dierendag

 


Van een wasmiddelenfles maakten wij een dier. Eerst bekleefden we de fles met papier-maché terwijl we reliëf aanbrachten met allerlei voorwerpen. Daarna mochten we het geheel schilderen en ons dier naar eigen creativiteit afwerken. In de volgende les voegen we nog wat attributen toe. Binnenkort kan je hier onze afgewerkte mooie knutselwerken voor dierendag bewonderen. Bekijk alvast de eerste fase. 


 























Geen opmerkingen:

Een reactie posten